شما اینجا هستید : خانه  -> مقالات > تلفن گویا/منشی تلفنی >

تلفن گویا/منشی تلفنی

اپراتور خودکار یک دستگاه کمکی میباشد که در مراکز یا سازمانهایی که دارای سیستم مرکز تلفن داخلی میباشند کاربرد دارد. این دستگاه به منظور کمک به اپراتور نیروی انسانی و کاهش کار یا در مواقعی حذف اپراتور  دراین مراکز نصب و با پخش پیامهای مناسب تماس گیرندگان را راهنمایی مینماید تا بتوانند با شماره داخلی مورد نظر تماس برقرار نمایند.به منظور استفاده از اپراتور خودکار باید تنظیمات لازم ابتدا در سویچ مرکز تلفن وسپس متناسب با نوع سوییچ و نوع پیامها  روی اپراتور خودکار انجام گردد. تنظیمات اپراتور خودکار میتواند بکمک کامپیوتر یا یک دستگاه تلفن که شماره گیر تن دارد انجام گیرد .

  ویژگیهای اپراتور خودکار نسبت به تجهیزات مشابه :
* سهولت  در نصب و راه اندازی
* بسیار کم مصرف
* عمر طولانی و هزینه نگهداری کم بعلت عدم استفاده از قطعات مکانیکی
* قابلیت نصب بر روی سوییچ های متنوع( کارین - دیجیترون – کارا تلفن –رهیاب – زیمنس - پاناسونیک -  ال جی - ...  )
* قابلیت ضبط و پخش پیامهای طولانی بعلت استفاده از فلش مموری
* شماره گیری پالس و تن
* ایجاد لیست محدودیت جهت ممانعت ارتباط با بعضی از شماره های سازمان
* قابلیت انجام تنظیمات با کامپیوتر و یا با گوشی تلفن
* ایجاد زیر شاخه های پاسخگویی تا شش لایه
* ایجاد لیست شماره گیری کوتاه
* مد شب (پیام مخصوص حالت غیر از ساعات اداری)
* ایجاد سناریو های متنوع پاسخگویی
* قابلیت پخش فایلهای صوتی با فرمت WAV 
* قابلیت صدا گذاری  با کامپیوتر و یا با گوشی تلفن
* مجهز به ساعت داخلی برای تعویض حالت روز و شب بطور اتوماتیک
 * قابلیت اعلام شماره داخلی قبل از انتقال مکالمه در شماره گیریهای کوتاه و چند مرحله ای

قابلیتهای بخش صندوق صوتی :
- دریافت کد یا کلمه عبور برای هر مشترک جهت دسترسی به صندوق شخصی
- اعلام راهنمایی لازم جهت مرور پیغام ها و اعلان تعداد پیغام های موجود در صندوق صوتی
- امکان دسترسی به صندوق شخصی از راه دور
- حذف پیام های رسیده و قدیمی
- شنیدن تاریخ و زمان رسیدن پیغام
- ارسال پیغام صوتی به شماره تلفن از قبل تعیین شده
- ارسال پیغام از یک صندوق به صندوق دیگر
- تعیین پیام خوش آمدگویی صندوق
- تغییر کلمه عبور در صندوق صوتی
- انعطاف پذیری در ظرفیت صندوق صوتی برای هر مشترک

قابلیتهای سیستمی :
- امکان برداشتن نسخه پشتیبان از آخرین تغییرات
- ایجاد رمزهای گوناگون برای مدیر سیستم و کاربران
-استفاده از رم برای سهولت در برنامه ریزی
- برنامه ریزی دو منظوره ( تلفن – کامپیوتر)
- تشخیص اتوماتیک بوق داخلی - بوق اشغال و پس زنگ
- برنامه ریزی از راه دور
- راهنمای فارسی تمام منوهای برنامه ریزی
- امکان کار با انواع مراکز تلفن

گروه فنی مهندسی پایا
گروه پايا ، عرضه کننده سيستم هاي ارتباطي اداري و مراکز تلفن (سانترال)  کارین، رهیاب، رهنما، هایبرکس، کاراتلفن ،پاناسونیک، پارس تلفن کار، گویان و سامسونگ با بهره گيري از کادري متخصص و  متعهد و سالها تجربه درخصوص فروش و نصب و راه اندازي  و نگهداري اين سيستم ها، با رعایت حقوق مشتری ، به صورت 24 ساعته در سریعترین زمان ممکن اعلام آمادگی می نماید.
سرعت ، دقت و پیگیری مستمر تعهد ماست.    
اطلاعات تماس
تلفن دفتر مرکزی     9 - 296 0 98 88 021
فکس:                       298 0 98 88 021
دفتر مازندران-ساری   6 - 3445 3330 011
مدیریت فنی:                5562 350 0912
آدرس ایمیل :          info@PTKGroup.ir
سامانه پیامکی:            298 0 98 88 021
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فنی مهندسی پایا می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح