ارتباط مشترکین داخلی به خطوط شهری با سه کد مختلف (7 و 8 و 9 )
ارتباط کنفرانسی مشترکین داخلی و کلاسبندی مشترکین مجاز به برقراری کنفرانس
امکان خارج کردن با احضار مشترک مورد نظر در کنفرانس
ارسال موزیک برای مشترکین داخلی در حال انتظار کنفرانس
ارتباط کنفرانسی خط شهری با مشترکین داخلی
انتقال مکالکه شهری توسط هر مشترک داخلی به دیگری بدون کمک اپراتور
انتقال مکالکه شهری توسط هر مشترک داخلی به اپراتور بدون نیاز به نگهداشتن گوشی
امکان برنامه ریزی مشترکین به عنوان اپراتور کمکی
قطع بوق داخلی پس از مدت زمان مشخص در صورت عدم شماره گیری (Line Lock Out)
تایمر جهت پایان دادن به مکالمات شهری با امکان تنظیم و کلاسبندی آن برای هر مشترک داخلی
پاسخگویی به یک خط در حال زنگ خوردن از یک داخلی دیگر(Call Pick Up)
سرویس Day/Night Termination
دستیابی مشترک به خط شهری با کد مخصوص
سرویس هتلی
تکرار اتوماتیک شماره گیری شهری برای مشترکین
برقراری سیستم رئیس منشی برای تعداد معینی از داخلی ها
براقراری سرویس شب
هدایت مکالمات هنگام جابجایی از یک محل به محل دیگر از طریق:
الف) گرفتن کد در محل مبدا و تعیین محل مقصد (Call Forwarding – Follow me)
ب) گرفتن کد در محل مقصد و تعیین محل مبدا (Call Forwarding – I am Here)
ج) هدایت کلیه مکالمات یک داخلی به مشترک دیگر (Call Forwarding – All Calls)
د (هدایت مکالمات در صورت مشغول بودن یک داخلی به مشترک داخلی دیگر(Call Forwarding–Busy)
ه) هدایت مکالمات در صورت جواب ندادن یک داخلی به مشترک داخلی دیگر
(Call Forwarding – Do Not Answer)
کلاسبندی هر مشترک در چهار وضعیت غیر مجاز ، مجاز به ارتباط شهری، شهرستان و بین المللی
سرویس مزاحم نشوید (do Not Disturb)
تعیین تعدادی داخلی به عنوان خط شب
سرویس Call Back Busy
سرویس Caller-ID مشترکین