مدیریت گزارش تماس ها در سانترال

مدیریت گزارش تماس ها در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

مدیر سیستم می تواند اطلاعات تماس هر یک از داخلی ها را مشاهده کرده، پرینت گرفته و یا پاک نماید. مدیر تنها از طریق داخلی که به Jack 01 متصل است و با زدن پسورد سیستم و یا پسورد مدیر می تواند به وسیله ی گوشی های اختصاصی پاناسونیک که دارای صفحه نمایش هستند، مانند KX-T7730 وارد سیستم شود. اینکار باید در مواقعی انجام شود که هیچگونه تماسی با داخلی گرفته نمی شود و گوشی بر روی دستگاه قرار دارد.

در شکل زیر مراحل کار به صورت کامل نشان داده شده است، با دنبال کردن هر یک از آنها می توانید به سهولت، گزارش تماس های مجموعه خود را کنترل و مدیریت نمائید

برای رفتن از یک شماره Jack به دیگری از کلید SP-PHONE و REDIAL استفاده کنید

برای تائید پاک کردن اطلاعات از کلید FWD/DND و یا کلید MESSAGE استفاده کنید.

 

گروه فنی مهندسی پایا
گروه پايا ، عرضه کننده سيستم هاي ارتباطي اداري و مراکز تلفن (سانترال)  کارین، رهیاب، رهنما، هایبرکس، کاراتلفن ،پاناسونیک، پارس تلفن کار، گویان و سامسونگ با بهره گيري از کادري متخصص و  متعهد و سالها تجربه درخصوص فروش و نصب و راه اندازي  و نگهداري اين سيستم ها، با رعایت حقوق مشتری ، به صورت 24 ساعته در سریعترین زمان ممکن اعلام آمادگی می نماید.
سرعت ، دقت و پیگیری مستمر تعهد ماست.    
اطلاعات تماس
تلفن دفتر مرکزی     9 - 296 0 98 88 021
فکس:                       298 0 98 88 021
دفتر مازندران-ساری   6 - 3445 3330 011
مدیریت فنی:                5562 350 0912
آدرس ایمیل :          info@PTKGroup.ir
سامانه پیامکی:            298 0 98 88 021
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فنی مهندسی پایا می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح