مرکز تلفن دیجیتال ایرانی کارین CARIN-2000

تلفن سانترال کارین 2000

1)امکان بکارگیری انواع مشترکین آنالوگ و دیجیتال:
- ارائه سرویس به مشترکین دور از مرکز (Long Distance)
- ارائه سرویس مشترکین نزدیک به مرکز (Short Distance)
- تلفن عمومی، شهری و راه دور با نرخ ثابت و یا متغیر (Battery Reversal, 16 Khz)
- مجهز به تلفن های رئیس منشی (Digital Phone)
- مجهز به تلفن های دیجیتال جهت انتقال هم زمان صوت و Data
2)  ارائه سرویس Isnd مطابق با توصیه های ITU-T در نرخهای پایه (BRI) و اولیه (PRI)
3) ارائه اینترفیس نوری (155 Mb/s) STM1
4) قابلیت ارائه خطوط Pair Gain به صورت PCM 30, PCM 8 ,PCM 4
- امکان ارتباط ترمینال های کامپیوتری و انتقال دیتا
- امکان استفاده از شماره گیری پالس و تن DTMF با تشخیص اتوماتیک
- امکان ارسال ارقام به شکل پالس، تن R2MFC ,DTMF و R1 با تشخیص اتوماتیک
- قابلیت ارسال پالس های 16 کیلو هرتز ثابت و یا قبال برنامه ریزی به تلفن های عمومی
5) قابلیت ارائه Bundle های V5.2 جهت اتصال به تجهیزات Access
6) ارائه واحدهای RSU بصورت Indoor و Outdoor
7) امکان ارائه Data Tie Port جهت برقراری ارتباط ICT در بخش های Remote
8) قابلیت اتصال به Gateway Voip های  SIPو H.323
9) قابلیت ارسال شماره گیرنده (Caller ID) به دستگاه تلفن مشترک مخاطب به صورت DTMF و یا FSK
(Belcor & Esti) و پشتیبانی از سرویس Caller – Id Call Wait
امکان بکارگیری ترانکهای آنالوگ و دیجیتال: E&M ,RD ,DID ,DOD ,CO چهار یا شش سیم، ترانکهای دیجیتال با استاندارد CEPT ، PRI و CCS7
مجهز به تجهیزات محافظ جهت ولتاژهای القایی بالا و رعد و برق و اتصال به برق شهر
10) مجهز به شبکه نگهداری و Billing مبتنی بر TCO/IP باساختار Client / Server
قابلیت تهیه انواع گزارش های مدیریت و نگهداری، خرابی ها و اشکالات، ترافیک مشترکین و ترانکها روی ترمینال SMAT و چاپگر با فرمت های گوناگون
مجهز به بیش از یکصد و پنجاه سرویس ویژه مورد استفاده در سیستم های سوئیچ پیشرفته از قبیل:
- ارتباط کنفرانس داخلی و شهری (Conferecing)
- ارسال علائم صوتی مختلف به مشترکین در وضعیت های مختلف ارتباطی
- پاسخگویی به یک خط در حال زنگ خوردن از خط دیگر (Call Pick-Up)
- دسته بندی خطوط شهری و مشترکین و انتخاب ورود به خطوط شهری خاص (Tenant Service)
- هدایت مکالمات هنگام جابجایی از یک محل به محل دیگر (Call Forvading)
- سرویس اعلان در انتظار مکالمه (Call Waiting)
- قابلیت بکارگیری سرویس های ویژه در شبکه مخابراتی کشور

اطلاعات فنی سیستم

حداکثر تعداد مشترکین: 3360
حداکثر تعداد ترانکها: 1200
ظرفیت یک کابینت: 840 پورت
گروه فنی مهندسی پایا
گروه پايا ، عرضه کننده سيستم هاي ارتباطي اداري و مراکز تلفن (سانترال)  کارین، رهیاب، رهنما، هایبرکس، کاراتلفن ،پاناسونیک، پارس تلفن کار، گویان و سامسونگ با بهره گيري از کادري متخصص و  متعهد و سالها تجربه درخصوص فروش و نصب و راه اندازي  و نگهداري اين سيستم ها، با رعایت حقوق مشتری ، به صورت 24 ساعته در سریعترین زمان ممکن اعلام آمادگی می نماید.
سرعت ، دقت و پیگیری مستمر تعهد ماست.    
اطلاعات تماس
تلفن دفتر مرکزی     9 - 296 0 98 88 021
فکس:                       298 0 98 88 021
دفتر مازندران-ساری   6 - 3445 3330 011
مدیریت فنی:                5562 350 0912
آدرس ایمیل :          info@PTKGroup.ir
سامانه پیامکی:            298 0 98 88 021
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فنی مهندسی پایا می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح