شما اینجا هستید : خانه  -> باکس اول > سوالات متداول >

سوالات متداول

برای داشتن 4 خط شهری و 6 خط داخلی از چه دستگاه سانترالی باید استفاده کرد؟
پاسخ: از سانترال مدل 6.16 باید استفاده کرد ولی در نهایت امکان ارتقاء دستگاه تا  8.24 میسر می باشد.
هنگامی که برق قطع می شود، تمامی تلفن ها از کار میفتد. آیا منبع تغذیه دیگری برای این مشکل وجود دارد؟
پاسخ: بله. وجود دارد. باتری مخصوص دستگاه سانترال می تواند از 2 تا 4 ساعت (بستگی به ترافیک خطوط داخلی و شهری) دستگاه سانترال را بدون برق تغذیه نماید.  اگر نياز به بک آپ بيشتري داريد بايستي از يو پي اس استفاده نمائيد.  
آیا همه دستگاههای سانترال امکان جواب گویی بصورت اتوماتیک را دارند؟
پاسخ: بله.در دستگاههای سانترال جدید سری TES & M 824 و TDA100DBP این سرویس قابل اجرا می باشد ولي در مدلهای TA624و TDA و TDEبا افزایش کارت دیزا میتوان این سرویس را فعال کرد.
در یک شرکتی دیدم منشی درب ورودی را با استفاده از تلفن باز کرد. آیا این کار از طریق دستگاه سانترال انجام می شود؟
پاسخ: بله.با نصب کارت مخصوص آیفون بر روی دستگاه سانترال میتوان این کار را انجام داد.
نحوه برقراری ارتباط تلفنی 3 نفره (کنفرانس تلفنی) چگونه است؟
پاسخ: پس از برقراری اولین تماس دکمه کنفرانس تلفن را زده وشماره تلفن نفر سوم را گرفته پس از پاسخگویی نفر سوم دوباره دکمه کنفرانس را زده تا تماس گروهی برقرار شود. براي اين منظور حتما بايد از تلفن هاي کنفرانس استفاده شود تا اين قابليت را داشته باشند.
چرا تلفن سانترال شماره تماس گیرنده را نمایش نمی دهد؟
پاسخ: برای نمایش دادن شماره تماس گیرنده باید به دستگاه سانترال کارت آیدی کالر نصب کرد. البته لازم به ذکر است دستگاههای قدیمی حتی با اضافه نمودن کارت نیز قادر به نمایش شماره نمی باشند (دستگاههای ایزا فون و پارس تلفن کار و کارین)
چرا با اینکه سیستم منشی تلفنی سانترال فعال است باز هم یک سری از تماسها مستقیم وصل می شوند؟
پاسخ: وقتی یک نفر در حال شنیدن پیغام باشد نفر دوم مستقیم به داخلی ها وصل می شود که شما میتوانید این مشکل را با اضافه کردن یک کارت DISA برطرف کنید. (کانال های دیزا جوابگوی ترافیک تماس های موجود نمی باشند)
برای راه اندازی دستگاه سانترال چرا حتماً باید از تلفن های سانترال استفاده شود؟
پاسخ: برای راه اندازی سانترال هاي کم ظرفيت یک عدد تلفن 7730 پاناسونیک جهت برنامه ریزی به سانترال نیاز است و برای بقیه داخلی ها می توان از تلفن معمولی استفاده کرد. البته با توجه به ظرفيت سانترال از تلفن مخصوص قابل برنامه ريزي استفاده مي شود بعنوان مثال براي سانترال هاي پر ظرفيت پاناسونیک سری TDA  و TDE از کنسول های اپراتوری سری DT - NT- 76  استفاده مي گردد.
نام و نام خانوادگی
تلفن ثابت
تلفن همراه
متن سفارش
گروه فنی مهندسی پایا
گروه پايا ، عرضه کننده سيستم هاي ارتباطي اداري و مراکز تلفن (سانترال)  کارین، رهیاب، رهنما، هایبرکس، کاراتلفن ،پاناسونیک، پارس تلفن کار، گویان و سامسونگ با بهره گيري از کادري متخصص و  متعهد و سالها تجربه درخصوص فروش و نصب و راه اندازي  و نگهداري اين سيستم ها، با رعایت حقوق مشتری ، به صورت 24 ساعته در سریعترین زمان ممکن اعلام آمادگی می نماید.
سرعت ، دقت و پیگیری مستمر تعهد ماست.    
اطلاعات تماس
تلفن دفتر مرکزی     9 - 296 0 98 88 021
فکس:                       298 0 98 88 021
دفتر مازندران-ساری   6 - 3445 3330 011
مدیریت فنی:                5562 350 0912
آدرس ایمیل :          info@PTKGroup.ir
سامانه پیامکی:            298 0 98 88 021
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فنی مهندسی پایا می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح