پیام در حال انتظار در تلفن های تک خط

پیام در حال انتظار در تلفن های تک خط (در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک)

وقتی کاربر یک داخلی با داخلی دیگری تماس می گیرد، در صورتی که کسی به تماسش پاسخ ندهد، این امکان وجود دارد تا از پیغام در حال انتظار آگاه شود. بدین ترتیب روشن شدن چراغ یا کلید مربوطه بر روی تلفن آن کاربر، نشان می دهد که یک تماس از دست رفته و یا یک پیغام ضبط شده دارد.

کلید MESSAGE جهت تماس برگشتی با داخلی مربوطه و یا گوش دادن به پیغام ضبط شده استفاده می شود.
هنگامی که برای یک تلفن PT، پیغام گذاشته می شود، کلید MESSAGE و یا چراغ قرمز MESSAGE/Ringer روشن می شود. با فشردن کلید MESSAGE در حالیکه گوشی روی دستگاه قرار دارد اطلاعات تماس گیرنده مانند زیر نمایش داده می شود.

برنامه ریزی سیستم تعیین می کند که یک تلفن تک خط (SLT) می تواند اطلاعیه پیغام در حال انتظار که توسط داخلی های دیگر گذاشته شده را دریافت کند یا خیر!

برای فعال سازی این قابلیت باید مراحل زیر را انجام دهید :
1-
وارد محیط برنامه ریزی شده و کد 619 را وارد نمائید.
2-
کلید SP-PHONE را زده تا وارد برنامه شوید.
3-
داخلی مورد نظر خود را که می خواهید این قابلیت برایش فعال شود را از میان 24 داخلی موجود انتخاب نمائید.
4-
با کلید MUTE می توان، حالت Disable را به حالتEnable تغییر داد.

گروه فنی مهندسی پایا
گروه پايا ، عرضه کننده سيستم هاي ارتباطي اداري و مراکز تلفن (سانترال)  کارین، رهیاب، رهنما، هایبرکس، کاراتلفن ،پاناسونیک، پارس تلفن کار، گویان و سامسونگ با بهره گيري از کادري متخصص و  متعهد و سالها تجربه درخصوص فروش و نصب و راه اندازي  و نگهداري اين سيستم ها، با رعایت حقوق مشتری ، به صورت 24 ساعته در سریعترین زمان ممکن اعلام آمادگی می نماید.
سرعت ، دقت و پیگیری مستمر تعهد ماست.    
اطلاعات تماس
تلفن دفتر مرکزی     9 - 296 0 98 88 021
فکس:                       298 0 98 88 021
دفتر مازندران-ساری   6 - 3445 3330 011
مدیریت فنی:                5562 350 0912
آدرس ایمیل :          info@PTKGroup.ir
سامانه پیامکی:            298 0 98 88 021
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فنی مهندسی پایا می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح