فعال کردن Call Waiting در سانترال

فعال کردن Call Waiting در دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک این امکان وجود دارد تا قابلیت Call Waiting را برای کاربران فعال کرده تا اگر در طول مکالمه تماس دیگری گرفته شد، فردی که پشت خط قرار دارد به جای شنیدن صدای بوق اشغال، بوق آزاد را شنیده و کاربر داخلی نیز با شنیدن صدای بوق از وجود تماس در پشت خط خود آگاه شود. این ویژگی به صورت پیش فرض برای داخلی ها فعال نیست و لازم به فعال سازی بوده تا بتوان از آن استفاده کرد.
جهت فعال سازی قابلیت Waiting برای تماس های خارجی مانند زیر عمل می کنیم:
گوشی داخلی مورد نظر را بردارید. (PT/SLT)
• 731 را شماره گیری کنید.
برای ست کردن این قابلیت عدد 1 و برای کنسل کردن آن کلید 0 را شماره گیری نمائید.
کلید مربع را فشار دهید.
پس از شنیدن صدای بوق گوشی را روی دستگاه قرار دهید.

و جهت فعال سازی این قابلیت برای تماس های داخلی به روش زیر عمل می کنیم:

گوشی داخلی مورد نظر را بردارید. (PT/SLT)
• 732 را شماره گیری کنید.
برای ست کردن این قابلیت عدد 1 و برای کنسل کردن آن کلید 0 را شماره گیری نمائید.
کلید مربع را فشار دهید.
پس از شنیدن صدای بوق گوشی را روی دستگاه قرار دهید.

گروه فنی مهندسی پایا
گروه پايا ، عرضه کننده سيستم هاي ارتباطي اداري و مراکز تلفن (سانترال)  کارین، رهیاب، رهنما، هایبرکس، کاراتلفن ،پاناسونیک، پارس تلفن کار، گویان و سامسونگ با بهره گيري از کادري متخصص و  متعهد و سالها تجربه درخصوص فروش و نصب و راه اندازي  و نگهداري اين سيستم ها، با رعایت حقوق مشتری ، به صورت 24 ساعته در سریعترین زمان ممکن اعلام آمادگی می نماید.
سرعت ، دقت و پیگیری مستمر تعهد ماست.    
اطلاعات تماس
تلفن دفتر مرکزی     9 - 296 0 98 88 021
فکس:                       298 0 98 88 021
دفتر مازندران-ساری   6 - 3445 3330 011
مدیریت فنی:                5562 350 0912
آدرس ایمیل :          info@PTKGroup.ir
سامانه پیامکی:            298 0 98 88 021
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فنی مهندسی پایا می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح